Anime Lovers
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Anime Loversدخول

descriptionولاد اليومين دول...هههه Emptyولاد اليومين دول...هههه

more_horiz
السلام [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]عليكم

كيفكم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] ان شاء الله تمام

ولاد اليومين دول...هههه

1[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]-انا حبيتك من اول مرة كلمتك فيها مش عارف ارتاح كدة مش عارف عملتى فيا
ايه = عارف انك مش هبلة وفاهمة انى بستهبل بس اعملى نفسك مقتنعة
2[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]-على فكرة ماضيكى ماليش دعوة بيه لانه قبل ما تعرفينى = براحة كدة قولى يا ماما عرفتى كام واحد قبلى
3[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]-انا مقدر صراحتك وانك حكيتيلى على حبك القديم بصراحة دى صراحة نادرة ف الزمان ده = انتى بجحة اوى
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]... 4-فداكى يا ستى انى خلصت كارت الموبايل عليكى=ما انتى لو تحسى على دمك شوية وتبطلى ترنى وتتكلمى بدل الرنات
5[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]-انا على فكرة مش عايزك تسمعى كلامى وخلاص لازم تبقى مقتنعة = ييييييييي اسمعى الكلام وخلاص ايه القرف ده
6[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]-على فكرة اكتر حاجة بحبها فيكى عقليتك الناضجة وحبك للنقاش = نفسى اكسرلك دماغك دى
7[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]-بس ايه رايك ف الشنطة اللى جبتلك فيها الهدية = يارب يكون نظرها ضعيف عشان ما تاخدش بالها انها شنطة هدية قديمة كانت عندى
8[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]-طبعا مصدق ان جالك عريس النهاردةهتكدبى ليه يعنى = يااااااااااا لسه فى بنات بتعمل الحركة دى دى قديمة اوى
9[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]-على فكرة انتى امورة اوى النهاردة = مش عارف ايه البلاوى اللى بيحطوها على وشهم دى
10[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]-ما تعيطيش دموعك غاليه عليا اوى = خلاص بقى انتى هتعيشيلى ف دور الشهيدة ولا ايه

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]على فكرة انا ماليش فكرة على الولاد بس لقيت الموضوع بيضحك وجيتهولكو
اسفة يا شباب هههههه[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ردود ++++++++++++++++ تقيم ابليييييييييييييييييييييز [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

descriptionولاد اليومين دول...هههه Emptyرد: ولاد اليومين دول...هههه

more_horiz
هههههههههههههه
مشكوره على رسم الابتسامه
هو فيه حد بالشكل ده لا انا مصدقش طبعا ههههههه
يعنى بعضها معلش هههههههه ولا كلها الله اعلم ههههه
مشكوره مره تانيه ياقمر
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد