Anime Lovers
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Anime Loversدخول

descriptionواستوصوا بأهلها خيرا  مش بهدلوهم  حسبنا الله ونعم الوكيل   Emptyواستوصوا بأهلها خيرا مش بهدلوهم حسبنا الله ونعم الوكيل

more_horiz
الـــــــــــــــــســــــــــــلام علــــــــيــــكم ورحــــــــــــــــــمــــــــــــه الله وبــــــــركا تـــــــــه

ممكن افهم حاجه ياجماعه هو ايه اللى حصل لفريق النادى الاهلى امبارح فى الجزائر ؟
هى دى الاخوه ياعرب والتسامح اللى قالوا عليه قبل ما الاهلى يروح هناك !!!!!!!!
انا مش هقول زى ناس تانيه عماله تقول ميعادنا 28 اغسطس ياجزائر وهنقطعكم والكلام الخايب دا لاننا مش كدا يامصريين بس هقول كلمه واحده
بس حسبى الله ونعم الوكيل فى كل ظالم وحاقد على مصر وشعبها والنادى الاهلى
[b]

descriptionواستوصوا بأهلها خيرا  مش بهدلوهم  حسبنا الله ونعم الوكيل   Emptyرد: واستوصوا بأهلها خيرا مش بهدلوهم حسبنا الله ونعم الوكيل

more_horiz
مستنيه ردودكم من غير تطاول بكلام غير لائق

descriptionواستوصوا بأهلها خيرا  مش بهدلوهم  حسبنا الله ونعم الوكيل   Emptyرد: واستوصوا بأهلها خيرا مش بهدلوهم حسبنا الله ونعم الوكيل

more_horiz
مممممم

هع ان شـآء اللـه يردون الاعضـآء ويفيدونك

انــآ مالي بالكرهـ هع

more_horiz
اممم

و الله انا ما بعرف شي بهذي الناحية

more_horiz
وانا مثلهم..هع

more_horiz
ديما.COM كتب:
وانا مثلهم..هع

lمش فهمه شو قصدك

more_horiz
ااايه مشاان رشق
الفرريق المصرري في الجزائلر بالحجاااره
مو هيك الله يسااامحهم
مشكووور

more_horiz
والله مالي في متل هل المواضع

more_horiz
شكرا على المرور

more_horiz
ان شاء الله بكره الاحد الموافق 28/8 مباره الاهلى المصرى ....وشبيبه القبائل الجزائرى
والمباراه فى مصر ربنا يستر ومتحصلش اصابات زى اللى حصلت فى الجزائر واللعيبه اتصابت اللى فى عينه واللى فى راسه واللى اضرب فى وشه ربنا يستر ويا ريت ميلعبوش بعنف
وان شاء الله الفوز للاهلى يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رب
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد