Anime Lovers
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Anime Loversدخول

descriptionصعيدى وامريكى ويابانى فى الصحراء Emptyصعيدى وامريكى ويابانى فى الصحراء

more_horiz
واحد صعيدي وواحد امريكي وواحد ياباني تايهين في الصحراء بقالهم ثلاثة ايام وفجأة ظهرلهم الجني وقال كل واحد فيكم ليه طلب واحد بس الامريكي قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه الياباني قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه راح الصعيدي قاله واه هما سبوني لوحدي هاتهم لي تاني ا

descriptionصعيدى وامريكى ويابانى فى الصحراء Emptyرد: صعيدى وامريكى ويابانى فى الصحراء

more_horiz
مشششششششكورة

descriptionصعيدى وامريكى ويابانى فى الصحراء Emptyرد: صعيدى وامريكى ويابانى فى الصحراء

more_horiz
ههع

مشششَكوره

more_horiz
يسلمووووووووووووووووووووو

more_horiz

هههههههه

مَشْكُورَهْ

more_horiz
مشكورين ع المروووووووووووووور

more_horiz
يسلموووووووووو

more_horiz
ههههههههه
مششكورة
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد